Sunday, June 21, 2009

Syurga cintaku

"God determines your soul-mate and as HIS slave,
I can only pray for ALLAH to match me with my MR RIGHT"

"my heart and my soul are meant for deserving man"



"Cinta hanya untuk yang ikhlas mencintai,
Bukan untuk dipersendakan."

aku da lama nak tgk crita ne ever since aku nmpk iklan dia kat panggung.Em tapayala aku critakan sinopsisnya macam mana kan?tpi crita ne benar2 menginsafkan.dan best.gi la tgk kawan2.hehe.Paling suka part awal LAMAR heliza thu jadi isteri dia.Romantik gila.besnya kalo ada orang buat aku macm thu kan?.haha





Suka gila ngan Heliza lam filem ne.uish.cikgu thu.hehe.bukan nak kata terpengaruh.ok la sikeet la.haha.tpi aku betul2 teringin nak macm thu.dah lama kan aku ckp ngan korang kan?.teman2ku?.hehe.bukannya apa.tpi ne pun kan untuk kebaikan sendiri.aku pun bakal jadi cikgu.kena tampilkan contoh yang baik dari segi imej.aku tau ada sesetengah org kurang setuju bila aku sampaikan hasrat aku ne.tpi ye la xkan nak ikot org.
ikot la diri sendiri ye x?.apa pun suma ne datang dari sendiri.yang baik kita bawak dan terima,yg buruk kita tolak jauh2.


x guna gak kan pki tudung apa suma.tpi perangai tak senonoh and hati busuk.ye x?.hahaha.kalau mcm aku,mmg agak ganas jugak la kan.dahla ketawa bagai nak pecah dunia.bercakap lagi la.aish!.tpi aku baik.suka tolong org~.hahaha.insafla el.hahahaa



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...