Sunday, June 14, 2009

arini :)

Bagitu cepat manusia beralih arah
namun macam thula ragam manusia kan?
ikot hati dulu bru fikiran.
aku sendiri pernah mangalaminya suatu masa dulu
mungkin sesetgh kamu x faam apa yg aku cuba sampaikan
tpi kalo nak baca juga.truskanla.dialu2kan :)

sekrang aku sedar
bwat apa nak kelam kabut
kebahagiaan pasti akan muncul
cuma cepat atau lambat saja
bnda ne baru lagi
aku cuba untk selesa dgn status aku sekarang
yg baik kita teman,yg x baik kita lwan.
itu je
aku pernah tersilap langkah
memilih org untuk dijadikan teman
aku tak fikir lama.
mcm aku ckp
kita seringkali dahulukan hati dari akal fikiran
itu tidak salah
namun berfikir2 dulula before kita bwat keputusan
selidik betul2 then you'll follow your heart.
what your heart says alrite

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...