Friday, June 12, 2009

gila-gilaaaan?!

just a few minutes ago I listen to these songs and I feel like I want make another entry for today.

have you ever heard the band called "Peterpan" suatu masa dulu?.katala aku poyo ke apa.tapi mesti perna kan?
Honestly,I fall in love with their songs..... again (dulu muda2 agak syok gila jugakla ngan ARIEL thu kan.sapa yg tau,bwat2 tak tahu)
most of them has something related to me.I mean,the meaning of the songs,the lyrics and all some how has to do with what I'm going through right now.*sigh*.
old memories datg balek.masa form 4 smpi la skrg.

mungkin nanti,semua tentang kita and ku katakan dengan indah.
lagu yg indah dan mempunyai maksud yang sangat mendalam.
apatah lagi lirik2nya semua trus straight to the point
apa yg ingin disampaikan senang dipahami,tak payahla susa aku nak menterjemahnya dengan bahasa aku sendiri.ye x?
apa yg aku mengarut ne???
hahaha
suka ati la kaw el.
whatever that makes u happy la el
asyik lagu indon je
lagu english mana?
ada2 dun worry
but i want to keep it for myself dulu
kang korg terkejut lagu apa aku dgr.
hahahaha

"dan mungkin bila nanti,kita akan bertemu lagi
satu pinta ku jangan kau tanya kan kembali rasa yg ku tinggal mati"

"ada cerita tentang masa yg indah
saat kita berduka,saat kita tertawa"

"kau hancurkan hati ku tuk melihatmu,
kau terangi jiwaku,kau redupkan lagi"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...