Tuesday, August 11, 2009

Melaka Part 2

Elo2 suma.hehe.we meet again.this one would be the kesinambungan cerita from my previous post.

where should I start eh?....haa ok2 dalam 2 jam macm thu,maka sampaila kami ke destinasi yg dituju.ekceli bole cepat je smpi tpi masa kat area2 nilam kalo x silap,tetiba jam sebb ada eksiden kot.tatau la en.so macm lambt sikit smpi around 7 cmthu

then,naz bawa kitorg pegi makan kat this one place yg saya lupa tpi tmpat thu best tepi pantai.kebetulan masa sampai sana aya da boleh buka puasa and nampak sgt muka2 yg lain agak kelaparan di situ.I wasn't that starving at first.but when I look at the food and I cannot got rid of the sedap smell so tumpang kaki makan sekali.sotong masak tepung dia TERBAEKK!haha.huhu.Tengs Naz kerana belanja makan arithu.


Pas makn kenyang apa suma,we went to the beach.kat tanjung2 dia je la then captured the snap2.amek gambar apa suma weee~


Senyum dlm kepenatan




Sarah

She sgt tinggi smpi saya kena angkat2 kaki.


Naz

saya suka



Suda2 semua,then tibala suda masa nya kami menghantar Naz pulang ke UITM.SHE da pening kepala penat da.So,saya take over plak bawak keta dia balik Shah alam.Sarah duduk kat sebelah dan bertindak sebagai penghibur saya agar tidak bosan dan ngantuk dikala memandu.siap menyanyi lagu jiwang2 lagi.buka2 radio,lagu hindi yg terkeluar.hahha.laila oh laila laila,kese ho laila...hahaha.merepek.lagu hindi la jugak yg bagi saya kekuatan untuk meneruskan perjalann.kaki pendek saya dpt bawak keta SHE,bangga2.tpi sorila kerusi kena depan and tegak sikit sebb saya kecil.hahahaha.masa balik amik masa 1 setgh jam la juga.then,antar diri sendri balik shah alam .


haaaaaa!!!!!nyah kaw kereta2.saya bawak slow ajaaa

anda seolah2 aspirin untuk saya hehe

muka penat.kesian.huhu

balik ruma on9 kejap then tido smpi kul 2 30 pagi.tiba2 member kol ajak lepak kata dia ada kat skatepark.so,sebb rindu haha joke2,saya pun kelur smpi lepak bersama mereka kul 5 pagi.tido smpi kul 9 pagi and bgun2 trus demam smpi skrg.pegi klinik,klinik macm sial je.benci2.sakit ati kalau nak ingat.huhuhu.

itu sahaja la pada arini.hehe.crita da abes la kawan2. :P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...