Tuesday, August 4, 2009

Tidur satu ari

Curi lagu Paula Deanda kejap :P

I saw you with your new girl almost everyday
And I feel that I must confess
Even though it kills me to have to say
I'll admit that I was impressed disappointed
physically not that perfection
Gotta commend you on your selection
Though I know I shouldn't be concerned
In the back of my mind I can't help but question...


“I THOUGH YOU COULD DO MORE BETTER.MYGOD! YOU’RE SUCH A PATHETHIC LOSER~”

&&

aku ne sebenarnya tertanya2


What is wrong with her?

And why she’s the one who give me the babisial look whenever we accidently terserempak kat mana2

(benci gila sial,aku wat bodo je.dia yg dok jeling2 pasthu bagi muka takley blah. yg aku bodo pegi senyum lg knapa?. ey mak cik,ko tutup muka kaw bole x? tumbok muka kang.kempis kaw!.)

&&

Oh maybe bangga sebab her fat ass finally berjaya mendapat apa yang diidam2kan selama ne.haha.ambekla dowh.muka sepesen cam thu x heran aku.

"just jangan bagi nampak muka kaw bole x?macm nak pijak2 rasanya.buat muka biasa tak bole ke?pura2 macam x kenal ke?.

asyik nak berkerut macm nenek tua je

aku bole je bwat muka rilek biarpun dalam hati macm nak baling je sampah2 thu kat kaw.

happy2 balik dari sekolah tiba2 nmpk kaw,aku bole ok je an sambil angkut barang2 yg byk thu.

tp

knapa kena juga tgk aku macm aku plak yg ada bwat salah kat kaw ha minah?"

ne yg mendatangkan amarah ne.


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...