Wednesday, August 19, 2009

aku nak diam!!


gmbr senyum ubur2 (diambil 3 bulan yg lalu)
tapi masa ne Tuhan je taw betapa sakitnya hati aku,
betapa deritanya hati,
penat taw berpura2 okay,padahal aku selalu je nak nangis.
konon2 tabah tapi tak pun :)



okay,baru semalam post entry arini post lagi.apa suda jadi elle?

aku da serik.
aku dah bosan.
aku dah tak mahu amik kisah da.
semua lelaki sama saja
okla
ada juga tak la
tpi kalau da dua tiga org buat aku cmne
mesti lebih dari sorg akan atau pernah sakitkan hati aku.
sori kalau kata2 aku ne kasar sgt.
(aku hanya pakai aku,kau kat blog ne,bila serius)
tpi apa yg berlaku ne
buat aku semakin ingin hidup bebas.
aku benci bila hati aku disakiti.
aku benci bila aku mula mengharapkan org
tp,akhirnya aku sendiri yg kecewa.
aku da tak mahu terlibat dalam apa2 hubungan buat masa kini
betulla,
aku nekad
kalau boleh aku nak macm ne smpai tiga bulan lagi
atau selebihnya

ya,memang aku percaya
apa yg jadi pasti ada hkmah disebaliknya
maka dengan itu aku lagi berhati-hati

wahai gadis2,
janganla mudah sgt JATUH CINTA
tolongla jangan mudah tertipu
dari rupa atau harta
dua2 tak penting.
penting juga tpi kira kes no. 2 la.
hati kira no.1.
bg aku la.
tpi bila pulak nak jumpa hati yg baik dan ikhlas itu??
maksud aku ikhlas..
maknanya ikhlas nak kenal kaw
ikhlas sayang kaw.
terima kaw seadanya.
yg kaw tak macm perempuan lain
(ini aku kata pada diri aku sendiri.suka ati aku la nak cakp aku lain.)
not a guy who loves you for a wrong reason.
you know what I mean kan?
(ne sbb dgr FLY FM kat sekolah pagi tadi la ne)


insyaALLAH,kalau kaw sabar menanti
pasti yg terbaik akan datang juga.
jaga diri and jaga hati org sekeliling yg kaw sayang.
itu lagi penting
ingat TUHAN selalu berada disisi kita.
ingat tujuan kenapa kita hidup di dunia ini(tiba2 plak.).
itu sajala.
terima kasih kerana membaca :)

I DO NOT HOOK UP,NOT ANYMORE!

P/S:Yg ada gf,tolongla buat macm kaw ne da ada awek,ok?.Tapayah nak flirt2 ngan aku.aku x suka kacau BF ORG.Aku faam perasaan gf kaw kalau dia tau kaw buat macm ne.x yah nak tanya aku "aku rindu kaw ke tak",panggil aku "my teacher" as in aku ne konon kaw punya.SORRY.AKU PERASAN KE? (sumpah da macm keling warna-warni ne)

PLEASE,LOVE THE ONE YOU'RE WITH :)

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...