Friday, August 28, 2009

adik-beradik.



daddy

mummy.

Maybe jarang kot aku post kan gmbr adik2 aku kat blog ne.saja nak berkongsi cerita dgn pembaca2 blog sekalian.

Dan, inilah dia anak-anak kesayangan DR Tajul Ariffin Awang Mohd dan Puan Mariana Walter Molijuh.

saya duluuuuu,

budak gemok!

Yang sulung mestila aku yg telah diberi nama oleh mereka,iaitu Elfina.nama aku pendek je.Kalau dalam family(makcik,pakcik,sepupu-sepapat dan lain) ,aku dikenali dengan nama Fifie dan mummy and daddy aku rasa aku da tua bangka,nama thu macm dah tak sesuai da.kadang2 diorg panggil Dayang (mcm kampung2 plak).tpi bila da dari kecik kena panggil dengan nama yg sangat comel (FIFIE) thu,memg sampai bila2 pun melekat juga.haha.kalau kawan2,aku prefer dipanggil El atau konon2 nak glamour kan ejaan nama pendek thu ELLE.yg rapat mahu pun tak rapat,semua kena panggil aku El.tpi tada plak org panggil aku,Elfi ka?Fina ka?Nana ka?.okay tak suka.haha.


aku anak yg baik tau,degil,kuat cakap,periang,syg kat adik2 aku,kadg2 pemalas,kasar dan garang.okayla.suda la cerita pasal aku.

meh meh tgk2 adik2 aku ne.


Alfarino atau lebih dikenali dgn nama Rino.Member2 dia panggil dia Alfa @Fa.
Nama dia pelik juga,sebb lahir kat Philipines.
surat lahir dia tak macm kita punya.besar lebih dari A4 size thu.
Tingkatan 6 rendah.18 tahun.
03/07/1991.
beza dua tahun je ngan aku.
status:single and available.
Dia ne nerd,pembersih,pemalas,selalu gaduh ngan aku masa kecik2 dulu.bertumbuk,tarik rambut.semua ngan dia.kecik2 berani la nak tumbuk2 dia,skrg da besar macm tak berani pula
dan secara personalitinya,dulu kami macm terbalik,aku ganas perangai macm lelaki sikit dia sebaliknya.tpi skrg dua2 da normal.hahaha.

gmbr kami kecik2 dulu.
(aku amik dari blog lama lgpun gmbr ne kiut)

baby rino and lil' elle

"dlm hati,aku tolak ko dari buaian ne,bru tau".

terbaru.masih syg menyayangi jugak :)


then,


Mohd Arif @ Arif.tada nama glamour.Arif je.
budak tingkatan 3.15 tahun.PMR tahun ne.
Dilahirkan pada taun 1994 bertarikhkan 10 september.
adik aku yg paling berdikari,rajin [sebb kena sepak2 oleh aku buat itu ini),haha.
kuat makan tpi tak gemok2.jeles aku.
kadg2 lg matang dari abang dia.
teman sepak2,tampar2 aku sampai sekarang
dlm kereta pun kekadag sempat main pukul2 smpi merah2.haha
kuat main game.DOTA 24/7
status: available.da tiga tahun sey dgn awek dia.
aku pun tak pernah lama macm thu.


kecik2 dulu dia besar,kepala dia besar.kami panggil dia giant tpi tatau napa sekrg jadi kurus kerempeng

yg ne plak,


Nur Afiqah @ Iqa budak darjah 6.12 tahun.
She's the only baby sister I have.
18/05/1997
(kalo anda perasan,kami berkongsi tarikh haribulan yg sama.cuma bulan lain2)
status:aku pun tak pasti sebb dia byk boifren.satu tahun entah berapa kali.baru darjah 6 plak thu.
disebbkan dia sorg adik perempuan aku.
maka,byk la juga yg bole dibandingkan kami berdua
dia pendiam siket ,dia kurus ,dia gelap siket, dia ayu siket, tak macm kakak dia.
byk kontra antara aku dan dia.
yg sama mungkin,rambut lurus and muka macam cina.
aku arap dia tak tinggi dari aku bila dia besar nnti.hahahaha
satu je aku tak suka dgn dia ne.barang2 aku semua pun dia nak kebas.tak tanya pulak thu.
kecik2 dulu kami panggil itik,sebb mulut dia shape macm itik.pasthu jalan tonggek2.hahahaah.
OKAY YE.DIA LGI COMEL.heee~


dan yg bongsu sekali,


Mohd Afiq @ Afiq,budak darjah 1.7 tahun.
dilahirkan pada 15/02/2002
adik yg paling manja,paling petah bercakap,tembam.mcm sgt2 kot.haha.
anak kesayangan mami.da besar pun tido ngan mami.

kecik2 dulu,kurus je.da besar tatau makin lama,makin tembam.
camera freak macm kakak dia.haha.gmbr atas thu dia amek sendiri.
lepas amik bgi kat aku,trus ckp, "kak,pandaikan saya amik?.cantikkan?".

p/s:gmbr dulu2 thu aku amik pki kamera hp je.sori kal0 tak jelas.hik3

1 comment:

  1. nama adik u yg alfarino tu sgt comel..
    and ur name pon sedap juga :)
    hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...