Friday, August 28, 2009

apaka?

SAYA RASA BADAN SAYA DA BERAT
NAK ANGKAT KAKI PUN SUSA
APAKA SAYA SUDA GEMUK??
TIDAK!!!!!!!


kalo org lain bulan puasa masa diorg nak kurus tpi saya tidak
seminggu berpuasa di Sabah,memg tak boleh kalau tak makan,BANYAK!
masa sahur mahupun berbuka
ari2 ada saja plan nak masak apa.
semalam buat DADIH COKLAT,ONDE2,
ari2 sebelumnya SPAGHETTI LA,PANCAKE LA,NASI AYAMLA.
huhuhu

tpikan,

balik nnti mesti jarang2 da nak masak spesel2 macm ne
skolah da mula,mesti penat.
hmm.tataula.
pastu mesti rindu ngan famili
pagi2 bgunkan adik2 [Afiq paling susa,diikuti dgn Ika,then Arif then Rino.smpi ada yg kena pukul atau kena tarik keluar katil.hahahaha.]
tolong mami masak di dapur,pegi bazaar,keluar pun dengan famili je

shopping pun ngan famili (okay ne tiba2).
atleast kaw balik juga el.
berterima kasih dgn cuti sekolah,cepat!!
hehe

okla.mals nak merepek byk2.saja tulis entry kali ne.
:)



erm,"he" called me last nite.merepek2.ckp itu ini.wah!.berbunga2 hati [ne pun sebb da lama org tak kol,selalu mami or adik2 je sebb nak minta ambil].hahaha.tpi serius I RINDU U SGT2 la bongok!!!.amik la lesen cepat bole angkat I and lepak2.[aih,nak lepak plak,kata bz balik sana nnti?,tapa sekali sekala el (^.^)v ].
blog ne da jd macm diari plak ye?

P/s:sedang rindu semua org. berfikir,nak sambung degree kat Shah Alam ke x?.kalau ramai kawan smbung,saya smbungla!.itula dlm pemikiran saya skrg ini.

2 comments:

  1. sape "he" tu elle? jom bukak puasa isnin ni jom. && jom sambung same2 degree. hehe.

    ReplyDelete
  2. he thu MR Wind aku.hahahaha.jom jom.aku balik da isnin.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...