Monday, February 15, 2010

sekembalinya di Shah alam,


Ahn-nyeong!!!
Happy Chinese New year everyone!!
Happy Valentine's Day to those who celebrate valentine la kan?
I tak..sorry la..
and Happy 8th birthday to my baby brother MOHD AFIQ which is on 15th Feb
Selamat bergembira semua org!!!

*ekceli nak blog masa kat sabah tpi gmbr aku malas masukkan..nanti aku update k?

and I just got back from Sabah on monday walaupun sebenarnya cuti seminggu.tak puas kot 3 hari je kat sabah.haish~.so sekembalinya aku ke Shah Alam yg indah lagi permai serta menawan ne, aku pun pegi la urus benda2 yg patut kan?.antar dokumen2 penting dan mula buat blogshop dengan kolaborasi bersama teman serumah, si Kakai.


okay maybe dlm masa 3 minggu or sebulan lagi kot baru dpt si 'kawan' ne.byk juga benda kena urus.aku urus semua sendiri.mohon loan lagi.tunggu itu ini lagi..dahla sekarang tgh cuti kan?tapi tapa.sabar itu sebahagian daripada iman..hehe.

so,skrg rancangan utama adalah ingin menyiapkan esainmen serta menambahkan lagi kekreatifan aku dlm aspek2 tertentu..wah..macm takde point je entry kali ne kan?haha






wah!saja nak tunjuk benda yg tak siap lagi..hahahhaaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...