Monday, February 22, 2010

cuakkkk,tak pasl2 entry jadi mangsa

CUAK !!gila babi bila bgun2 je,on laptop pastu laptop takleh hidup..sumpah macm rasa nak mati da.sib bek aku doa2 siket,.bru dia hidup.kang jd balik masalah 2 tahun lalu..aku tamaw berpisah ngan Giselle aku lagi....MKAN MINUM TIDUR GETE2 semua ngan Giselle taw!
hahaa

----------
keadaan dan masa
oh oh..baru perasan bila membilang hari dan waktu..rupanya aku ne dah lama tak MENANGIS...kalau menangis tgk cerita korea tu lain cerita la kan..tpi nangis dari hati sanubari yg sebenarnya mudah terguris ne dah lama rasanya..atau ada ka aku selama ne menangis dlm hati..macm cinta dlm hati punya lagu je..haha..tu yg airmata tak keluar2...berdramatik tanpa sebb sebentar.

dan juga sebabkan aku ne ada habit pelik iaitu suka ingat tarikh dan membilang hari,aku dah 20 tahun 4 bulan 4 hari..yeay!..lagi 8 bulan 21 tahun..yeay!!!!..pelik dan senget kan? haha...
tak kerja apa aku ne??

&&


ekceli dalam diam (tapi bgtau kat blog,so memg gedik sedkit di sini) aku harap juga la kan pintu hati aku ne terbuka nak 'mendalami' lagi hubungan ngan seseorg (ekceli tak spesifik ngan sape2 pun)..tatau kenapa hati ne macm batu yg lembut tpi ada time dia terus jadi keras..nbatu ada ke lembut?.ape2 la...knapa? knapaada sesuatu yg menghalang a?mungkin sebab tak puas lagi kot nak hidup bbas macm ne..bebas dari drama,bebas dari pergaduhan yg agak memalukan dan sebgainya...kenapa masuk topik ini lagi oh TIDAAAAAAAAKKKKKKK!!!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...