Wednesday, February 24, 2010

kenapa macm takde life ha?

Seriously,macm hidup ne aku fikir pasal, hidup aku,komitmen aku terhadap ,keluarga,kawan2,study dan macm tu je kot.Nak kata bermasalah,dulu2 ada la masalah yg besar2 tapi sekarang ne da macam matang sikit nak handle masalah2 tu.Aku tak katala aku ne da cukup matangkan.Tapi sebab masalah2 tu la yg buat aku lagi kuat dan matang.POSITIF paling penting.

Aku pun macm sedar jugak yg aku ne nak kata penyabar,memg takla kan tapi aku pelahan2 belajar untuk jadi sabar.Aku paksa diri aku fikir benda2 yg positif.Ya,paksa.Sampai lama2 aku dapat adapt dgn sifat tu.Aku cuba tolong diri aku sendiri sampai bila tahap aku tak dapat tahan sendiri barula aku pergi kat org.

I don't think that it is necessary to reveal this
but it's good that I finally admit about it
because i always appear as a happy go lucky person,who always want people to be happy with her,when people feel that my gedikness is pretty much annoying which also fyi, I did it on purpose, the sense of humour that I brought.just you know....to bring the mood up.
&&
kenapa aku malas nak update cerita aku kat blog ne?.
takde gambar,cerita kat blog pun macam bosan
sebab takde sgt nak diupdatekan.
hidup macm takdela bosan mana,aku enjoy hidup aku
dgn org2 sekeliling aku.
aku yg pilih hidup macm ne compare hidup aku yg dulu.
dan juga mungkin sebab mungkin aku lagi suka berkata2 melalui mulut,berbanding dengan menaip atau menulis, tu yg aku macm takde ape sgt nak kata kat sini.
macm kiranya,blog ne tempat aku luahkan perasaan dan apa2 benda yg aku fikir.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...