Tuesday, February 9, 2010

I don't really care

Umur bukan penghalang sgt kot da bagi aku.maksudnya dulu aku selalu nak elakkan tak nak org yg lgi muda sebb takut dgn ketidakmatangan diorang.imagine jela,dulu aku couple dgn org yg sama umur pun derita juga melayan.tapi aku rasa aku bakal ubah persepsi aku tu.muda,bukan bermakna muda macm umur adik aku yg aku kena jaga hari2 tu,setahun lebih tu okla.aku da macm tak kisah sgt kot yg penting kematangan dia tu membatasi umur dia yg sebenarnya.kan tu paling penting.

another thing that I don't really care is,
of course kadang2 aku rasa sunyi takde boifren.aku mengaku.tapi kata2 mummy ekceli membuatkan aku jadi relaks dan optimis tentang benda2 macm ne.jangan cari cinta,biar dia dtg sendiri.jodoh adalah ditangan Tuhan,kita hanya mampu berdoa untuk dpt yg terbaik untuk diri kita.Bakal masuk 21 tahun bukan bermakna aku patut kejar semua ne.masih muda kan?.degree pun tak abes lagi.so,just ait and see la kan?.

aku tak kisah sgt kalau apa org nak cakap pasal aku addicted ngan sapa or obses ngan apa.ahaha..memg aku gila K-POP sekrg ne.mcm ne je la benda yg buat aku happy masa lapang.aku ada byk kot jejaka2 hot dlm list aku untuk aku tgk hari2...haha..tak bosan dowh hidup.biarla kalau org kata aku takde life ke apa.haha.oh oh ada org baru dlm list :P

JONGHUN (F.T ISLAND)
his 'crazy' look melts my heart...
noona likes you a lot :)

&&

I don't mind if I lose some weight.seriously.hahaha...I'm still in the process and it looks like it is going to work.45 kg is the target.not losing so much right?just 3 kgs.Hwaiting! :)

___________________________________________________________________

Dear Faris oppa,
(haha takleh blah dowh intro).
Ha ne apa maw ckp suda.sorry,aku tak buat byk untuk bithday kaw,tpi kang aku balik Sabah aku belikan something ke k?.aku hari2 jumpa kaw smpi kekadang aku terlayan ko kasar sikit.okay byk.Tengkiu sebb byk tolong aku.you knowkan kita take care of each other aite?.oh ya.haa..selalu2 la senyum dan sambil2 belanja aku makan.choki2 pun takpa..hehe..
HAPPY BIRTHDAY! selamat masuk ke alam org2 dewasa.

p/s:21 tu dewasa dah ka?asal org ckp umur 21 kita da legal nak buat apa saja?hehehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...