Wednesday, February 3, 2010

membazir...trauma?

membazir gila babi kot sebab pegi giant hajat asal nak tman ,RINO trim rambut tapi akhirnya ter'bazir duit beli blusher,lipgloss,earing dan apa tu nama dia tu?lupa suda..yg pencuci cutex tu...lupa eh...apa2 la nama dia...membazir kan?
haha...

pasthu rupanya aku masih trauma dari peristiwa setaun lebih dulu.di mana aku 'terserempak' dgn seekor flasher yg sedng menjalankan tugasnya ditepi tangga....ya tuan2 dan puan2...sampai.aku sanggup pusing dua kali semata2 maw elakkan naik tangga tu...tak kisah la jauh mana pun yg penting aku takkan lalu tangga tu...macm mana aku rasa trauma thu lagi?okayla...kira macm fobia la kan...tadi ada org ne ramai2 angkat almari turun tangga pakai tangga yg selalu aku pki..maw tak maw aku terpaksa la pki tangga yg satu tu (yg ada flasher dulu)..baru dua tiga tapak..trus aku terberhenti..teringat balik pengalamn menggelikan tu..sanggup trus lari naik tangga yg lain biarpun jauh...oh untuk pengetahuan kamu tangga yg aku takut nak lalu thu ekceli depan ruma aku je...apala cerita pasal tangga2 ne..aish..bosan dan langsung tak menarik..hahahahahaahahhahaha! lol

it looks better kalau kecil macam ne..haha.
btw muka ne masa lepas buat jahat kat seseorang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...