Friday, December 11, 2009

nak baca,baca.taknak baca suda! :P

korg perasan tak setiap kali aku blog je,mesti byk pasal hati dan perasaan,coretan yg penuh dgn amarah,sedih dan apa2 la kan yg mengannoyingkan.tu aku rasala.okla fine,nak bgi korg update skit ngan aku kan...

seperti yg semua sedia maklum,aku da masuk BACHELOR da.BACHELOR IN EDUCATION(TESL).jadi student progression.first year thu aku tak yah amik sebb subjek2 dia da amik masa diploma dulu.terus lompat second year.My first impression untuk untuk ksemua kelas was TOTALLY wrong.yela,aku ingat aku ne kononnya akan macm sedih je and macm kesunyian la kononnya.but actually,I enjoy the classes, indeed.lectures are good(seperti biasa),my classmates pun okay2.kiranya ada yg boleh satu kepala la kan.aku pun jenis tegur semua org,senyum ngan semua org.so memudahkan kehidupan la kata org kan.

satu je aku sedar kan,aku ne ekceli dari dulu ramai kawan lelaki.hidup dikelilingi ngan lelaki.maksud aku,dlm famili pun,tgkla.aku dua org je perempuan,semua lelaki.so tu pasal aku kekadang memg KASAR kanthen masa sekola pun,bestfren aku ANIS je.and thairy and zai.maknanya yg aku selalu lepak la.bila kat kolej bru aku ada betul2 kawan perempuan.yela,dorg izut,aya,yaz dgn she kan.housemate pun semua perempuan.rasa diri complete dan seimbang da.hhehe.tp skrg dorg tak smbung ngan aku,smbung nnti kot.tapa still ada satu kelas juga.kita progression memg byk satu kelas pun..hehehe.

apalagi aku nak merepek a??.em pasal kehidupan aku skrg?.aku macm ne jela..Relaks.hidup dgn dunia aku sendiri bila berseorangan.aku rindu famili aku.aku rindu nak keluar tiap2 hujung minggu ngan famili aku.makan ramai2.aku tau adik,rino aku pun rindu macm tu.rindu nak baring kat ruma,ridu nak tgk TV kat bilik mummy biarpun kat bawah ada TV.rindu nak masak unutk famili aku.dahla aritu balik seminggu je kan..sedih gila.tapa.bulan 3 balik lagi.cuti satu bulannnnn..hehe

dahla..nak masak keropok lekor ne.Faris bg semalam.hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...