Monday, December 14, 2009

el gila...

baikla..sedang aku menaip2 kat blog ne sebenarnya aku juga sedang cuba menghabiskan assignment aku..sikit lagii neee..hand written pulak kan.memg kena tulis lmbt2 la..tulisan aku ne bukan lawa pun..kalau tulis laju2 kang jadi macm tulisan doktor berwibawa yg kelam kabut pulak kan??..haha [merepek -.- ].oh sambil2 tu aku dgr lagu...buat kerja smbil degr lagu..memg lambat la siap kan..hahaha..tapi apa point aku tulis blog aku kali ne?..erm..aku pun tak taw ekceli

kiranya macm nak mengadu je la kot kan..haha..tapi haa skrg ne juga tiba2 aku terfikir pasal jejaka idaman aku ne....haha..ekceli tak ada pun..aku ne kalau suka main suka je.tpi bukan sembarangan nak suka2 org la..mesti ada ciri2 dia yg ak suka kan? [gatal la kaw el..haha.syok sendiri sekejap].baikla saya mulakan di sini..ini diaaaaa!!!!!!

1.dia take care sama aku

2.dia tak annoying.tak memaksa aku ne dah la keras kepala...haha

3.kalau nak tambat hati aku tolong jangan tanya pasal masa silam aku ka apa kan...lagi baik la anda tanya pasl apa aku suka ke apa kan..nampk bersungguh2 nak kenal aku...ceh!.perasan la kaw el

4.bole tak aku nak org yg lagi tua?bukan tua bulan je tpi tua tahun..aku da bosan dgn org tak matang ne

5.aku suka org yg bole bimbing aku,bukan aku yg bimbing dia.dan pengetahuan agama ok la...tolong bimbing saya bang!..ne untuk calon suami da ne..hahaha.mummy mesti suka! :P

6.hargai apa aku buat untuk dia..sebb aku ne jenis yg suka buat spesel2 gitu..hahaha..

7.terima yg aku ne SUKA MENYANYI,SUKA CAKAP,KUAT MAKAN..apa2 yg mulut aku boleh buat [oopps!]

8.jaga penampilan.aku suka org separa selekeh sebb aku pun agak la juga selekeh dia tpi bukan la org yg pki bju sepuluh kali pun tak cuci.bgi aku selekeh2 pun biar wangi..[hint di situ,aku suka wangi2an.haha]

9.aku mudah tertarik dgn org yg rmbut nya yg kiranya pjg2 la juga.hahaha...tak kerinting pun tak pa...tak macm tyson pun takpa asal tak botak.aku takot org botak.hahaha

10.chinese look sebb aku pun macm cina siket2 kan.putih2 lagi...[wakakakakakakaka perasan!.*ketuk kepala sebb rasa perasan sgt*]..macm DONGHAE oppa~

wa curik amik gmbr dia kat BB

CUTE OVERLOAD :D

11.bukan anti sosial.peramah la kan.senang sikit..hahaha.suka kawan2 macm aku.outgoing macm aku.bosan la kalau yg asyik nak duduk ruma je..kwar2 pun mls.

12.sometimes aku suka yg macm ne...tak tahu knapa...aku kekadng pelik dgn diri aku bila suka org macm ne..hehehe

.

HEECHUL oppa~.

pastu tetiba nyanyi ini untuk aku kan

suda2 la elle.pegi buat kerja sana....heee~..ingin bermimpi indah selepas ituuuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...