Wednesday, December 16, 2009

hibernasi..hiatus

apaka?

korg perasan tak aku jarang sgt nak cerita pasl apa aku buat..macm keluar2 ke ,pegi mana2 ke,benda yg best untuk diceritakan la kiranya...sebb memg takda pun..dah lama tak hang out pun.tapa..ekceli tak rasa sgt kot pun sebab aku "busy' ngan kelas.konon2 jela.haha.kalau time cuti pun aku suka duduk ruma je.mls keluar.tada sapa ajak keluar pun...err,ingat balik.ingat balik..ada2 tapi aku kan tak sihat kebelakangan ne.so macm mood keluar tak ada..nak keluar pun buat apa je kan?baik duduk ruma.lol

mls pula teiba nak menaip..hahaha.nak smbung tgk INTIMATE NOTE la..hheeheeeheeee.

dah dua minggu tak menari kat dance floor..aritu lepas gian juga dpt naik atas stage...aku da memg gila kot!.suka ati je.sekali sekala "memalukan" dirihahahaha.the choreography that I did was so effin hard man but I managed to catch up.good for you elle!woot woot!

FIGHTING!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...