Saturday, April 30, 2011

K-pop?Jangan trip suda...

takpela....aku rasa cam nak berbahasa melayu...
bila geli,marah,geram lebih selesa taip dlm bahasa melayu..biarpun ekceli ayat aku tunggang langgang

okay,aku mengaku aku memg minat gila babi ngan K-POP ne..mungkin ade la sikit2 fashion diorg aku terikut kan...tpi kalau skirt pendek seluar pendek bagai tu..aku dah lepas da era tu...aku mengaku aku dulu lebih kurang cam tu.

okay tu dulu...

pastu sekarang aku tgk pulak ada satu kumpulan ne yg nak jadi konon2 ala2 korea...muka macm korea pun takda..bdan pun montel2...macm org ulu2 pulak aku tgk...

Bagi aku,honestly it's okay kalau kita ikot sikit muzik dorg sebab muzik K-pop memg best...dari melodi,lyric (biarpun aku kena baca translation dia)...muzik dorg memg best...dari trot smpi hip hop..ballad,rnb semua bg aku best nak layan tp kalau fesyen yg pki skirt cheerleader pendek smpi nmpak spender tu memg x elok,rasa cam nak termuntah pun ada...apa la nak jadi dgn dorg ne?agak2 la wey...malu aku..sumpah malu...aku lagi rela tgk org korea dtg sini perform dari org kita sendiri pki pakaian camtu..atleast dorg taw jugak tutup2 segala...hormat juga negara kita macam mana...haih...apala nak jadi neh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...