Monday, April 11, 2011

Hye2!

Ello eberiwan...beh ada meh org baca blog aku ne?
okay,first of all aku nak cakp...aku rindu gila nak berblog..
secondly,aku nak cakap...sem ne aku tak busy so arap2 aku ada masa nak update blog aku ne...
hahaha...


ne semua sebab aku dok tgk2 dan baca2 blog org dan berjaya mengoda aku untuk mengaktifkan diri aku di blog aku ne semula...kalo nak diimbas kembali,sebenarnya blog ne tempt aku luah perasaan sedih aku,gembira aku,marah aku,jatuh dan bangun aku..tp sebab hidup aku sebelum ne busy dan aku ada 'tempat' untuk meluah..aku lupa yg aku ada blog sebenarnya..

byk benda yg ingin diupdate.Mula2 sekali aku nak cakap pasal layout blog aku...jangan risau aku akan cantikkan lagi macam yg aku pernah bwat dulu..rindu gak nak design2 segala....Oh,dan jangan risau semua org..aku masih lagi into K-POP.aku taw aku da 22 tahun tpiaku takleh resistla minat aku ne..maaf ye...aku try letak lagu english kat blog aku ne..nanti..keh3..

oh by the way,aku da mula nak tutup kepala aku.agak kasar bunyinya.in other words,aku berjinak2 untuk memakai tudung,shawl,hijab (biarpun tak pernah cuba,tapi akan cuba) secara perlahan2..aku mulakan dgn ke kolej dulu..aku tak nak jadi macm dulu..da pki,buka balik..tu aku ambil keputusan utk mula perlahan2...mungkin kat luar korg nampk aku still lagi macm dulu (if terserempakla)...aku ingin mencuba perlahan2..takut bila drastik,aku jadi kejutan budaya...da pki satu hari tu,pki je terus takyah buka2 dalam keta da...

seriously,aku dah lama nak pki cuma sebab aku fikir byk bnda sgt2..apa org fikir,aku akan menyesal ke tak..bila fikir balik,benda baik kan...bukannya tak elok pun pki tudung kan...bwat apa la ada perasaan macm tu?.
thank you kepada teman baik dan juga kekasih hati saya kerana menyokong dan at the same time he made me realized that never ever think of what others might say about you.aku pun bakal jadi cikgu kan...haaaa....dan aku bukan pki utk fesyen okay...utk kebaikan aku sendiri..imej aku sebagai seorang muslimah...sebagai wanita (biarpun kadang2 aku rasa aku belum layak digelar wanita...geezz..grow up elfina ) (insyaAllah)...dan paling penting aku taknak jadi mcm sesetgh org tu..dok tunjuk2..macm ne macm tu...arini kat kelas i macm ne...esok i nak bwat lilit kuda pula...huhuhu...aku taknak malu kan diri aku sendiri dan diperkatakan org lain..

dan oh oh aku taw aku kasar apa segala dan susah nak ubah bab tu tpi kalau korg syg aku..korg terima aku seadanya...yg buruk aku perbaiki,yg baik aku cube kekalkan dan improve ya...

maaf lepas ne aku akan update entry aku guna bahasa english okay?


maaf saya jatuh cinta dgn dia heee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...