Sunday, November 21, 2010

sebenarnyaaa..

bukan dah tak kisah
bukan juga marah
bukan nak abaikan
mungkin sudah lama terasa dan memendam rasa (bukan jiwang.harap maklum sahabat semua)
jadi aku ambil langkah untuk malas ambil peduli

aku stick pada mereka yg still anggap aku teman
mereka yg still anggap aku orang penting
sebab yg itu juga la yg aku balas.
tumpuan hanya untuk mereka yg reti bersyukur tanpa mengeluh dan complain macam2
sebab dah serik dengan perangai yg tak reti jaga hati org lain,pentingkan diri sendiri
teruskan macm tu pun takpa

silalah anggap aku macam2 pun
aku dah tak kisah pun sebenarnya
cakap la apa pun
aku akan belajar untuk maafkan org tersebut

Tuhan Maha Adil
Karma akan dtg 'menyerang' bila2 masa
cuma cepat atau lambat sahaja
kelemahan sesama sendiri,sila belajar terima ya kawan2..

learn to appreciate org yg pernah ada dengan kaw masa susah dan senang.
learn to forgive and forget.
Photo Quote Graphics





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...