Monday, November 15, 2010

saya kerja,awak cuti x?

raya haji ne aku kerja....
hohoho
sedih tak sedih?
alah bukannya kerja satu hari straight pun kan?
tpi tadi pegi giant beli barang macm chicken whole la...daging la apa benda la
seolah2 nak masak
sumpah rindu sgt nak masak
masa form 1 lagi dah 'dididik' untuk memasak masa cuti sekolah tolong gerai mami
cakapla apa je
ayam masak kicap,masak merah,mee ala2 restoran yg korg makan selalu tu,ikan gulai,tauhu sumbat..semua pass
nasi kuning ayam goreng untuk dihidang kan kat customer pun aku reti la juga buat..
tu masa form 1
asam pedas pun aku reti.
masa tu rasa dah bole kahwin cuma tak cukop matang lagi
masuk asrama,keluar asrama adalah perlahan2 aku masak2 biarpun tak macm selalu
skrg ne,mee kari mee bandung mee apa lgi aku tak try nak masak
tapi bila raya haji ne,aku pun fikir,tapela an.
masak untuk diri sendiri pun takpe..
dahla sorg2
sedih siket..
haa ta sabar pula masuk sem baru ne..
seminggu lagi ne ha
harap2 6 subjek yg aku ambil tu bole diterima akal la busy nanti...
teater pulak ada beb.
mandarin pula..
aishhhhh


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...