Friday, November 26, 2010

selamat tinggal

Selamat tinggal SUBWAY *masi berfikir sebenarnya bila masa sesuai nak berhenti
Selamat tinggal masa2 free *biarpun sementara
beban akan semakin byk bila starting from next week.
takot dah tadapat nak cope
apa2 pun,harap duit yg aku dapat lepas kerja ne cukup untuk apa yg aku plan
and I am not going to use it for myself.
baru rasa macm mana kerja untuk org tersayang.
and I know he's not going to read this anyway
I wonder if he knows that I have blog..
probably not.

makan da semakin kurang.
penat makin bertambah
masa untuk enjoy pun takde
org cuti,rehat2..
aku bekerja.
org mkn byk2
aku makn apa yg ada kat depan mata aku

I really need at least a day untuk berseronok gila2
harap2 plan nak gy piknik kat air terjun jadi.

when everyone starts to not tell me anything,
I rather learn not to care and rather be on my own.
that's the least I can do for myself.
maa fdah lama tak ambil gmbr syok sendri
dah lama tak full kan memory card camera dgn gmbr macam2
malas dan takde mood


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...