Thursday, November 19, 2009

kepada org yg tak puas hati or mara kat sy,

tak tahu kalau kesilapan ini disengajakan atau tidak tpi selalunya tak disengajakan..sebb usually kalo saya buat silap sy akan mengaku and bgtau org thu...

tpi tatawla.maybe sebb dia da lama mara kat saya..atau tak puas hati..thu yg dia lepaskan kemarahan macm thu jak..knapa x ckp depan2?...y do u need to talk and tell the world about it  and let me notice benda thu sendiri?...tak bestla org lain tahu jugak...nak salahkan org lain yg buat tak boleh juga..dah jadi tanggungjawab saya kot tanggung semuanya...yela,org tua kan.

mungkin sy ne bukan org yg baik...sebab makin lama,makin jahat.sy sendiri notice benda thu..tpi bila bab2 mara ne usually saya simpan dalam hati or maybe tak ckp pun smpi lupa sendiri...da berusaha buat org selesa ngan saya...even tmpt tinggal or apa2 pun saya hampir hari2 bersihkan...biarpun saya bukanla sgt pembersih org nya...tpi atleast adala usaha maw mop2 ka lap2 ka...hahaha...n cakap pun selalunya terus terang..org suka tak suka thu dorg punya pasal sebb apa yg saya bgtahu thu ikhlas dari hati.wah!terlebih suda ne.wahhhhhhhhhhhhhhhhh

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...