Tuesday, November 17, 2009

sepuluh secara random

mungkin akan jadi lebih kalau saya rajin

1.sgt suka online.smpi berjam2..contact lens tak buka2 pun bleh tahan lagi.

2.lagi suka lepak kat kedai mamak je banding lepak kat tmpt mahal2 (starbucks dan sewaktu degnnya)..sori.saya tak byk duit...

3.da 3 hari berturut2 ke Sunway Piramid.first day ngan Ismael and Shahid,second day ngan SHE third day ngan Asye.

4.suka masak tpi bila ada org yg nak makan je.macm sekrg adik i selalu ada.

5.fine fine..saya mengaku saya KUAT MAKAN.aiskrim,coklat semua saya kebas!!!...oh oh...burger juga~ :D

6.semakin tension bila perut makin membuncitttt!!!tidakkkk!!!

7.skrg ne macm tak bersyukur rambut ditakdirkan lurus..suka lagi dia serabut ..hahaha

8.semakin suka hidup single..sebb bole kawan ngan semua org..plus..boleh crush or menggatal ngan sape2..tpi I tak gatal ngan boifren org  (mcm perempuan thu.pki tudung konon..hati busuk!!) or husband org owkaaay!!..itu harus dijauhi...

9.byk cakap.dan ini memang telah disahkan oleh mereka2 yg rapat ngan I.hahaha.

10 .telah dibuktikan juga I ini seorg yg cukup DRAMATIK...sesuatu yg tak bgus atau bgus??..erm tak pastila...

11.percaya pada KARMA!!!.hahha..kaw buat jahat ngan aku takpa.kaw dpt juga balasan nnti.mbhahahahaha *ketawa jahat*

12.tataw bila bole buang rasa benci kat seseorg thu..mungkin bila da tua agaknya..oh kejamnya!


dah la..kang korg kata aku mngada2 pula nak lebih2..lol. :P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...