Thursday, November 12, 2009

aku,


*bukan sekadar gmbr  hiasan

aku tak punya hidup sempurna

siapa pun atau apa pun kat dunia ne mesti tak ada yg sempurna

kita selalu harapkan sesuatu tpi selalu jugala apa yg kita harapkan thu tak menjadi

it's normal

hidup memg macm ne,kadang2 kita diatas,kadang2 kita di bawah

aku baru 20 tahun,tpi macm dah byk aku lalui 

&&  aku rasa itu masih tak cukup lagi...

dugaan demi dugaan dtg...

lebih2 lagi bila aku kat sini, jauh dari keluarga aku

bila kat sini,aku cuma ada adik aku dan kawan2 aku...sesetgh org mungkin akan kata ini adala kebebasan atau mungkin bg menyedapkan hati org ckp ini adalah berdikariaku bersyukur sebb dalam usia 18 tahun lagi aku suda belajar untuk hidup sendiri

aku ada kawan2,so tak da la sunyi sgt..aku ingat lagi dulu masa kitorg muda2(18 ke 19 thun thu kira mudala)..semua bnda nak cuba...lepak la yg paling best.pusing keliling kl tanpa arah tuju,buang masa itu ini..buat gila sekejap...sgt best!!!org lain mungkin kata benda ne sia2 tpi apa guna hidup kalau tak menikmati semua benda thu..bukan nya kita buat benda jahat...isap dadah or wahtsoever.dan aku suka macm thu...hidup macm betul2 org muda.

aku belajar cinta thu apa.dan as far as apa yg aku experience cinta thu memg best.tpi at the same time buat aku sengsara.masa aku ada bf dulu,hmpir tiap2 minggu aku nangis.aku buat apa saja untuk org yg aku syg..sggup jaln kaki,buat itu ini.beli itu ini.jadi itu ini untuk jadi macm apa yg dia suka tpi akhirnya dia dgn cibai nya layan aku macm ne...sory ayat aku keras skit..kamu bole ckp kawan je la...tpi kamu tak faam macm mana sakitnya aku...dlm byk2 bf aku pun (erm 3 thu tadala byk kan?) sorg je yg aku masih berkawan baik...masih berhubung dan siap bole dtg ruma dia lagi masa hari raya...dia memg baik...cinta pertama akuyg paling aku tak boleh lupa.yg second,sorry to say,tak bole tgk muka dia langsung.hahaha..rasa macam nak TUMBUK.okay,aku da mals jd hipokrit..hahahaa.memg aku benci dia..hahah.dia yg buat aku benci lelaki sbentar.so,aku benci dia..hahahahahahaha.okay sudala.

aku akui aku kat sini byk berubah...tpi aku masi tak lupa daratan.aku sedar aku dari mana,aku sedar aku kesini untuk apa..lagi2 untuk membanggakan kedua ibubapa aku.aku belajar betul2 biarpun aku ne bukannya pandai sgt pun.tapi atleast dorg happy kalau aku berjaya kan?.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...