Friday, January 29, 2010

naega halkke


I CAN DO IT!
pasti kena ada satu senarai list pasal apa aku nak capai atau buat dlm masa terdekat ne..
aku kena ingat kan diri aku sendiri

-need to lose 5 kg in a month due to some reasons.I need to get rid of these lemak kiri kanan as soon as possible.
-need to work hard on everything.just try and do my best and feel satisfy with what I'm doing * literally I am talking to myself*
-kena kumpul duit untuk shopping,holiday or apa2 la
-have to download all the Korean movies and drama.
-need to do the revision for my study.I have to maintain my achievements when I was in Diploma or buat lgi baik dari dulu.it's not about jadi dean's list atau tak.tapi sebab memikirkan byk duit kena kluar untuk belajar ne..atleast berbaloi bayar ribu2..ini satu motivasi.
-do a perfect split.75% success ATM.
-need to buy a new wardrobe since the current one macm da senget2 da.
-kumpul byk2 COKLAT tapi kurangkan makan coklat.makan bila perlu dalam kuantiti yg sedikit.

adoi,sedang selesema la pulak.macam mana la ne?suara konpom jadi lain..bertambah2 la serak...risau2 huhuhuhuhu
MUSHROOM HAIR BOYS!!!sgt tertarik dgn anda
TAEMIN (SHInee) and JAEJIN (F.T Island) berserta seseorang
Taemin looks better now though.

current mood:
sedikit dilemma. (Jika kaw ubah fikiran. Gagap? )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...