Tuesday, January 12, 2010

diam berkurung

tapi bukannya diam tak buat apa2..
I'm working on 'something'
ya,buat sesuatu yg buat masa ne menjadi rahsia kepada semua orang
mesti korg lagi nak tahu kan apa benda yg aku nak konon2 berahsia ne kan?

satu benda,aku nak capai dalam couple of months ne,
satu benda lagi aku nak capai dalam masa sehari dua ne
'training' hari2 tak kisah la penat pun
insyaAllah,dengan sedaya upaya aku pasti berjaya!

yg satu benda ni pula memg menjadi kewajipan untuk aku seorg pelajar untuk melaksanakannya dan aku da patut start buat da skrg...
kejap la nanti baru buat..nyehehehe.....

HWAITING! FIGHTING! CHAIYOK!
_________________________________________________________________

terlalu ramai sampai rasa nak pengsannnnnnnn tgK mereka~
(START DARI SINI SEMUA IKUT TURUTAN,OKAY)


SUPER JUNIOR
seperti yg semua sedia maklum,SUJU yg aku tergila2kan ne,memg ttp no satu di hati...
DONGHAE,SIWON,KYUHYUN,HEECHUL,SUNGMIN,EUNHYUK,HANKYUNG (tolong jngan tinggalkan SUJU) KIBUM,RYEOWOOK dan LEETEUK sememgnya boyfren idaman aku.NO KIDDING.hahaha..SHINDONG,YESUNG,KANGIN jangan kecil hati ya OPPAS.hehe



2PM.
memg minat diorg juga,kiranya lepas SUJU,dorg pilihan aku.Favourite member..semua kot..CHANSUNG(maknae),NICHKHUN,TAECYEON,JAEBEOM(always be the LEADER,former),JUNSU,WOOYOUNG and JUNHO (muka macam RAIN,banyak). Biarpun Jay da tinggalkan 2PM or tarik diri,balik SEATTLE sebab kontroversi dia tak suka KOREA masa dulu2(kecoh la dorg ne,kisah dulu2 pun nak bangkitkan.masa tu kan dia macam muda lagi.bagi la chance dowh,sedih gila!!!! PARK JAEBEOM,PLEASE COME BACK!!),aku tetap jga minat grup ne.emo2 aku tgk masa JAY kat airport nak balik Seattle.huhu..Lagu dorg best AGAIN & AGAIN,HEARTBEAT dan ONLY YOU jadi favourite all the time aku...even,show2 dorg pun macm IDOL ARMY semua tu aku tgk.memg CHARMING habis la laki2 aku ne..nyehehehe




SHINEE
Pujaan NOONA2(older sister untuk lelaki @kakak) sekalian alam termasuk aku.sorry gmbr dorg aku amik yg acm gay sikit..sorry2..memg dorg muda.Paling tua pun Onew iaitu sebaya ngan aku.Pastu yg paling mudala aku suka ne,TAEMIN nama dia.tahun ne baru masuk 17 tahun (18 kalau kat Korea).Lagu dorg memg best2.REPLAY[NOONA,NEOMU YEPPO (Noona,You're so PRETTY)],RINGDINGDONG(terbaik !!!),JULIETTE,AMIGO and LOVE LIKE OXYGEN.Suara JONGHYUN memg sedap nak mampus..suka je aku dgr..paling aku suka masa tgk IDOL ARMY,dorg jadi pasangan 2PM.pasangan MINHO ngan NICHKHUN yg aku paling suka.ROMANTIK GITU..aish.Favourite aku?.SEMUA!!!
KEY(18 turning 19 [20 KOREAN AGE])
,
TAEMIN(17)[18]
MINHO(18)[20 KOREAN AGE]
JONGHYUN(19 turning 20[21,KOREAN AGE])
and
ONEW(LEADER [22 KOREAN AGE])

saranghae,lelaki2 berkarisma!.nyahahahahahahahahahahahaa...

satu fakta dari korea mengenai umur adalah(tak penting,tak masuk EXAM):
diorang kira umur starting bayi tu lahir,maknanya lahir2 je da umur setahun.pastu,bila menjelang je tahun baru,automatically,umur diorg pun naik setahun bukan tunggu hari jadi diorg pun.begitula seterusnya.kiranya,hari jadi tak rasmi diorang ne masa TAHUN BARU,biarpun birthdy diorang yg sebenarnya tak smpi lagi.macm contohnya,aku lahir 18 oktober 1989 kan.so,kalau kat Korea,ikutkan aku da 22 tahun sebab kita da Tahun Baru kan.padahal,aku bulan oktober baru masuk 21 tahun.semua 89'er tahun ne da 22 taun kalau kat KOREA tak kisahla da birthday ke tak birthday lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...