Tuesday, October 13, 2009

akue relaa


aku rela kalau aku matikan hanfon aku sebb...

1.ak dengan baik hatinya nak sampaikan benda baik org bole buat bodo atau sakit kan hati kaw dengan mereply yg ntah papa ntah je

2.bebas dari org2 yg kekadang x faam ko tpi still nak ganggu jugaaa..

3.aku akan fikir macm2.nak abes kan kredit aku pasal benda bodo.

4.aku tenang sebentar


aku rela kalau aku kat ruma dalam bilik terperuk sorg2 sbb

1.aku tak yah mencemarkan pandangan mata aku dengan "benda" yg sememgnya menyakitkan mata

2.hidup dlm dunia aku sendiri tanpa fikir benda2 yg realitstik yg berlaku dalam kehidupan seharian kita

3.aku rasa aku tak ada life.tpi fikir balik kalau ada life pun tpi tak happy...apa guna??


aku rela kalau aku ditakdirkan jadi lesbian ke biseksual ke atau langsung tak ada interest ngan lelaki sebb

1.depa akan sakit kan hati kau juga satu hari nnti pastu tinggalkan ko dalam TRAUMA sendiri2

2..depa takkan punyala "baik" kat ko..kalau baik pun xkan 100 peratus!..biarpun konon2nya dia thu terglong dalam org yg baik2

3.ada yang x pernah puas dan bersyukur kalau perasaan syg thu ada dan rasa mcm tak cukup... dan kaw da byk berkorban untuk dorg tpi dia bole je tak fikir semua tu n senang hati...CARI PEREMPUAN LAIN. 

4.bodoh gila.kaw ingat cinta thu apa?kaw ingat perasaan perempuan ne apa haa?haa..memg  lembu or babun la ko ne.kalau tak pun sepupu sepapat Lembubabun sekalian alam.suka hati je kaw buat itu ini ea.

5.ada yg kekadang over dramatic dari perempuan..serius aku cakp..bongok gila..haa kalau kaw nak jadi gay,jadilaaa...tak malu ikut2 org.dah kaw yg cari pasal kaw tanggung la sendiri...

6.katanya nak ada gf supaya ada org bole jaga dia.tpi ini dah lebih kalau smpi makn minum berak kencing nak kena jaga.kalo takat take care,tanya kabar,jan dorong buat jahat sgt,ok la.tpi  tak pernah pun nak amik kisa kat gf dia..haa memg ngam la kalau ko dpt gf yg tua.belaian kasih sayng tak terhingga thu.

(sorry aku tak ckp juga semua lelaki,tpi setakat ne aku asyik jumpa "jerk" je..haaa..ada sapa nak tukar fikiran aku tak?)


aku rela kalau hidup aku dikelilingi budak2 sebb

1.biarpun kekadang diorg ne annoying,tapi kaw tak bole elak rasa syg ko kat diorg

2.biarpun diorg sakitkan hati kaw,kaw pasti akan fikir balik "alah,diorgne budak je lagi..tape2"

3.kalaau dalam sehari thu kaw bad mood gila babi....bila jumpa diorg pasti akan gembiraa jga..

4.kekadang rasa muda bila ngan diorang

___________________________________________________________________

hmmm..arini aku sibukkan diri la ajar students aku nak wat persembahan apa kames nnti...mula2 amik lagu kau ilhamku.tpi tension diorg tak reti2 juga (aku fikir apa..dorg budak2 je kot)..last tukar lagu SITUASI dari bunkface..haaa takyah pkai lirik..random je nyanyi lompat2..okay aku suka,dorg suka.SETTLE

pastu masa duduk2 tunggu waktu tadi,aku lepak ngan beberapa org students aku ne.tiba teringat yg aku rupanya da TAK ajar diorg da..maknanya semalam last aku ajar..OMG..sumpah terus nangis masa thu.depan2diorg.FATIHAH  trus gy kat aku baring kat kaki aku..lagi aku nak nangis...SUMPAH!!..AKU SAYANG STUDENTS AKU!!.diorg je bg aku rasa macm kalau aku tak kahwin ke,kalo ada dorg sure aku happy(mengarut sekejap)....

kembar tak seiras Hazim(adik) dan Haziq(abang)

Nur Aisyah Aina

Aliyah and Lyana (back)

Alya Adibah (front)

Ahmad Aidiel Firdaus

Ahmad Nazim

Danish

Niyaz

syamil dan afif

Atikah,Rabiatul dan Natasya (kot)

Danial Iqmal,Aidiel and Syamil

kerja bila byk tak rasa masa thu rupanya cepat berlalu..aduh!!!..aku sayang kamu semua!

teacher syg kamu...3 BAIDURI...


*EMO*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...