Wednesday, July 22, 2009

aku tak pasti

mungkin ini bukan masa yg sesuai untuk aku tulis apa2 kat blog aku ne.tpi memandangkan aku sedg melalui ari2 yg buruk,yg sial dan yg menyedihkan dlm hidup aku.dan dikala ini aku tak pasti ada siapa yg suda mendgr apa yg aku cuba smpaikan,maka aku mengambil keputusan untuk menconteg lagi blog ini dgn kata2 bodo aku sendiri.

knapa aku begitu desperate sekali untuk membahagiakan diri aku?
bru seminggu aku cuba happy kan diri aku
bersama kawan2 aku yg aku sgt2 syg dalam dunia.
ya kamu kawan2 yg aku syg sgt2.

knapa kaw berusaha untuk tidak sunyi.
kaw faham
kaw taw
dan kaw tak sanggup
tpi knapa
dlm masa yg sama semua org layan aku sebaliknya
semua
aku tidur dan aku bgun
aku buka hanfon aku
sama
semua
sama......
tak guna kaw menangis kasihankan diri kaw el
tak guna kaw mengharap sama org yg tak patut kaw harapkan
kaw da tau dia layan kaw mcm mana tp kaw masi tak serik2...
(ok ini tiada kaitan dengan cinta2 a.aku muak dgn perkataan itu)
n org lain yg kaw syg macm mana pula??
em
.tataula
mungkin kawyg terlalu sensitif.
bodoh el
knapa kaw rosakkan bendapaling berharga kaw ada ha?
hanfon kaw thu biarpun harga seratus,kaw rosakkn knapa?

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...