Sunday, July 19, 2009

Sunday blues

kejam,ya kejam
kerana manghancurkan hati si kecil ini
apa aku ini mainan?
apa aku ini tiada perasaan?
sedang teringat,aku sakit,pedih dan benci....
aku tidak minta benci ini bertandang tpi aku hanya manusia biasa.

ya,aku manusia biasa
yg kadang tidak menyangka bencana
yg kadang sangkakan mentari datg tetapi sebaliknya
aku cuma inginkan itu
sehingga tetanya2 knapa mendung yg datg.
namun aku menanti dan paksa cekalkan hati
kalo bukan mentari,pelangi pasti akan mengambil alih
aku bersyukur kerana mereka punca dikala mentari itu yg ditunggu
yang belum tiba masanya untuk menterjah aku,
aku menjadi tenang dan sabar
mereka ada disisi.terima kasih.

1 comment:

  1. nape ni elle.. chill la.. saba2.. n ur rite.. u have ur friends with u kan.. be tough, gf..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...