Saturday, November 2, 2013

VIXX First Global Showcase 2013 ‘The Milky Way’ LIVE in Kuala Lumpur

Salam semua,
Amboi,dua entry sekali gus lagi hari ni..Hik3..Cuti sekolah empat hari..apalagi!!!relaks2 la kan..hehe

So,entry kali ni pasal Showcase yg aku pergi aritu...org yg add aku dekat instagram ngan twitter tu tawla aku pegi kan..mana taknya,ari2 aku tweet pasal dorang ni ha..aku memang x selalu pergi benda2 showcase ka concert ka..apa2..tp sebab kebetulan masa tu aku rasa cam better aku bwat something sebagai hadiah hari jadi aku sendiri..so aku ended up buying the ticket.Siap amik vip lgi ok?sebabnya dpt high 5 passes ngan group photo ngan diorg...
Bila aku start minat Vixx ni?Actually baru2 ni jugak..memang masa mula2 dorg performed 'So Hot' tu la juga aku start minat..Cross dressing habis ok?hahaha..then pastu mulala tgk MV diorang apa semua..memg dorg ni emsem2 belaka la juga..bias aku emmm..SEMUA??hik3


So,masa mula2 beli tiket tu memang x terfikir langsung yg rupanya aku ni pergi sorg2..Alhamdullillah berjaya juga la dapat kenalan untuk pergi sana sama2..hehe..

 with Ifah
Double chin x dapat cover sda tu

 


Ne masa tgh tunggu turn maw ber high-5 ngan bergambar ngan diorg



 
Memang puas hatila..dapat tgk depan2 lagi.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...