Sunday, September 13, 2009

waa yg ne pttnya da post lama ,tpi asyik masuk draft

elo!

(aya kaki hang nmpk la!)


Gempak x gempak tajuk kali ini,

haha.biasa je pun.tpi tulah rasanya macm dah lama x update kan blog ne (seminggu thu kira lama laaaa).haha.ekceli,sejak balik dari Sabah aritu,jadual x berhenti2.ada je 'tawaran' ke sana ke mari.dan mestila saya suka!!.sebaabb...

Dpt buka puasa ngan kawan2 yg disayangi (hampir hari2),

saya dan teman semengumpat saya,Sarah berkesempatan untuk temankan She pegi shooting untuk project music video grup naz [SELIPAR HANYUT PRODUCTION] ( pada mulanya memg nak teman last2 dpt juga memberi bantuan jadi "crowd" and secara x langsung,berkenalan dengan crew2 yg sporting lagi comel belaka),

jumpa mereka2 yg dirindui (naen and ajiem).

berkenalan dgn kawan baru yg comel dan sgt tinggi.Melvin Nalbach nama dia. :)

haa,puasa2 cenggini,byk benda nak buat best juga.ne buat rasa berat hati kalau nak tinggalkan diorg semua kat sini.huhu.

sedikit picca,selebihnya,jenguk2la myspace saya atau facebook ye...hehe

(kalau rajin,saya tambh untuk tatapan anda2 sekalian)

nama dia siti sarah shakira ke syakira.tak pasti.adik SHE

saya jd kakak sementara dia masa SHE sibuk shooting.best jugak borak dgn dia ne.tiba2 rindu adik sendiri.

aya,the mak tiri.

best dowh lompat2,rempit kat tepi jalan siap amik video lagi.(haih tak pernah nmpk pompuan comel amik gmbr ke?)


berbuka kat tepi tasik Shah Alam

10 september 09

mula2 nak buka kat restoran mana ntah tu.tpi mahal bufet dia,so kitorg beli makanan kat bazaar and buka kt tepi tasik je.best la!!


ada masalah opera ne.kang saya edit balik post ini ya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...