Tuesday, May 4, 2010

mls;kusut

Myspace Photography
jap lagi bilik aku jadi macm ne boleh tak?

sumpah aku kusut dowh skrg.
dgn nak exam lagi,esainmen bertimbun2..takdela timbun sgt pun ekceli..adalah macm 3-4 macm tu..semua tarikh nak submit lebih kurg dekat2 je..
dengan short sem yg kena kaver banyak benda dgn cepatnya.

dengan kerja aku yg asyik nak tgk hanfon padahal takde pun mesej masuk pastu asyik top up dan topup berkali2.
tulah pki dua hp...baru kaw tau!!!

dengan aku yg baru konon2 nak sihat2 ne,padahal perut aku kadang2 meragam juga
tpi tak kisa sebbda jadi macm sebati ngan diri aku da.

dengan masalah aku sendiri yg suka kusutkan fikiran.kenapa cepat sgt aku setuju?padahal hakikatnya,aku tak ready lagi...adaka aku akan 'sakit' seperti dulu?
adaka aku akan'berperangai' seperti dulu?
aku malas nak memanjakan diri da
aku hampir nak putuskan segala komitmen yg aku bagi...

just because of that one word...
baby,you never realized the words that you said hurt me so much that I can't stop thinking about it and regret of doing it.
andaila kaw ne betul2 ada skrg,boleh x kaw bawa aku pergi dari sini??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...